Dnes poletím z práce domů. Konečně :-)

12. 12. 2008 15:45:38
Bože jak já se dneska těším, až konečně dorazím po dalším týdnu práce v Belgii domů. Kdo pracuje přes týden mimo domov a vrací se na víkendy ví, o čem mluvím. A protože jsem toho těšení se naprosto plný, tak si ho vyventiluji tady na blogu.
Radka
Radka

Jak já se těším na svojí ženu, kterou jsem od pondělní pusy na rozloučenou neviděl. Sice jsme spolu každý den mluvili po telefonu nebo si pár řádek prohodili e-mailem nebo na chatu, ale přeci jenom - chybí mi strašlivě. Její úsměv, oči, vlasy, vůně, pocit její blízkosti... Už se těším na to, jak si (stejně jako každý týden) naplánujeme, kolik toho o víkendu stihneme, a jak to pak nevyjde proto, že si budeme užívat chvil s tím druhým. Moje ženuška už jistě má připravený seznam všeho, co rozhodně musíme stihnout. Všechno jsou to rozumné věci, které by opravdu bylo potřeba udělat, ale plány moji Raďulky jsou vždycky výzvou hodnou stachanovců. Ale i to její přesvědčení a důvěra v to, že spolu zvládneme cokoliv, je nedílnou součástí jejího kouzla. Bože jak mi chybí a jak se na ní těším.

Doufám, že se nám povede si v neděli při zapálení třetí svíčky na vánočním věnci konečně dát svařák a pustit film „Na Hromnice o den více". Po zkušenosti z loňského roku už snad nepolijeme sedačku. Loni se nám to povedlo krásným způsobem, jak z grotesky. Každopádně jsem za to mohl já - to dá rozum. Seděl jsem a Ráďa si položila svůj hrnek s vánočním svařákem mě na stehno. Já si z ní akorát utahoval kvůli nějaké hlouposti a jí nenapadlo nic jiného, než mě potrestat ránou do stehna - hned vedle toho hrnku se svařákem :-) No a tak jsme získali skvrnu od svařáku na naší tou dobou fungl novou sedačku, protože jsem po zásahu do stehna s nohou trhnul.

Taky se těším na to, jak si konečně sním čokoládky z adventního kalendáře. Já vím - měl bych je jíst pěkně jednu po druhé každý den, ale jak by to vypadalo, kdybych měl s sebou na hotelu adventní kalendář? Přesto, že jsem letos ještě nevyloupl ani čokoládičku, adventní kalendář je pro mě jedním z hlavních symbolů vánoc. Něco jako stromeček nebo vánoční večeře u slavnostně prostřeného stolu. Vzpomínám si, jak mamka chtěla před lety stopnout tuto tradici a opovážila se nezajistit aby Mikuláš přinesl adventní kalendáře. Já i bráška jsme se rozhodli, že bez adventního kalendáře nebudou vánoce. Nic nepomohlo vysvětlování, že už nejsme úplně malé děti. Nic nepomohly apely, že když už nebydlíme doma (brácha bydlel na intru, já už sám), mohli bychom přestat očekávat adventní kalendář od Mikuláše. Se mnou ani s bráchou to nehnulo, a tak mamka někdy 15týho prosince záhadně „objevila" na balkóně adventní kalendáře, které nám tam nechal Mikuláš, a které ona, popleta, úplně přehlédla :-) Tradice je holt tradice - na adventní kalendář mě a bráškovi nikdo sahat nebude.

Za mamkou a tátou se o víkendu snad taky stihneme zajet podívat. S tátou probrat politiku a hospodářskou situaci doma i ve světě, zatímco naše manželky proberou, jak nejlépe nás, jejich muže, přesvědčit k tomu či onomu. Mamka s Radkou totiž spolupracují. Jistě se taky bude probírat organizace hromadné vánoční oslavy. Ona je to docela slušně náročná logistická operace... Pokud je mi známo, bude nás něco mezi deseti a dvaceti ke stolu. Schválně, jak se vystřídáme, kdo bude ve které vlně. Ale to je až za dlouho. Až za dva týdny.

Kromě toho dvě naše kamarádky, z nichž jedna šla na svatbě za svědka Rádě a druhá, které Ráďa za svědka půjde v příštím roce, slaví svátek. To bychom se s nimi měli sejít a k svátku popřát. Navíc už jsme je dlouho neviděli, tak aspoň použijeme přání k svátku jako záminku pro setkání.

No a pak už mi víkend skončí a já budu muset ještě jednou v tomhle roce odjet do Belgie. Ale na to teď myslet nebudu.

A to vlastně ještě musím udělat radost našemu psovi. Pokaždé mě vítá, jako bych se vrátil těsně před tím, než v můj návrat přestal věřit. Prý mě tento týden hledal víc než obvykla, tak by si snad nějakou tu delší procházku zasloužil...

Už jen minuty a pojedu na letiště... Už jen desítky minut a poletím domu... Už jen pár chvil vydržet a budu doma...

Autor: Jan Krauskopf | pátek 12.12.2008 15:45 | karma článku: 17.35 | přečteno: 1734x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 13.26 | Přečteno: 215 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 13.07 | Přečteno: 1377 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.49 | Přečteno: 465 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.93 | Přečteno: 297 |

Jiří Kačír

Recenze hry Baldur's Gate 3 a nových pravidel D&D 5E

Baldurs Gate 3 je RPG hra postavená na pravidlech Dungeons & Dragons, konkrétně na jejich nejnovější verzi 5E. Oproti verzím 3.5 a 4.0, které se používaly někdy od roku 2000 až do teď, se ve verzi 5E provedla spousta změn.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 68 | Diskuse
Počet článků 74 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1945
... si udělejte úsudek sami :-)



widget

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...