Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

olivita

13. 12. 2008 15:24
autorovi

R^VJá vám rozumím, můj přítel je španěl a tak se ívdáme tak jednou za měsíc;-).

Srandovní je, jak se vás nejrůznější frajírci snaží přesvědčit o tom, že vám asi přeskočilo v bedně, když jste tak šťastnej a doporučujou vám každodení schůzky s otravnou paní žárlivostí. No, oni ten hezkej pocit k důvěry k někomu asi ještě nikdy nezažili,..

0 0
možnosti

edelcacao

13. 12. 2008 12:43
hezká naivita

jen bůhví co manželka dělá když je autor pryč ;-D;-D Koneckonců 2-3 týdny to je dost času Rv

0 0
možnosti

Jan Krauskopf

13. 12. 2008 13:25
Re: hezká naivita

jen bůhví co manželka dělá, když není s manželem. Konec konců i půlhodinová pauza na oběd je dost času :-) Já svojí ženě věřím, vy ne? :-)

0 0
možnosti

CHYREN

13. 12. 2008 10:33
Hezké iluze...

:-) závidím vám motivaci i ochotu přehlížet nástrahy INTERNETU...kor když jste týden v Belgii.;-D

0 0
možnosti

oldiess

13. 12. 2008 12:08
Re: Hezké iluze...

Třeba žijí ve volném a tolerantním manželství viz: "kolik toho o víkendu stihneme, a jak to pak nevyjde proto, že si budeme užívat chvil s tím druhým" - jde tedy o to, kde a kdo je ten druhý?

0 0
možnosti

zcek

12. 12. 2008 19:16
tak se na to vykašlete:)

Ješiš tak se na celou Belgii blbou vykašlete a buďte doma, ne??:-) Já bych nikam od manžela a kocoura nešla, ani za milion. Abych bydlela v nějakém sterilním hotelu, na to jsem už moc stará. Abych mluvila furt v cizím jazyce, na to jsem moc líná. No a aby se mi stýskalo a trpěla jsem tam jako Hus jako vy, no TO URČITĚ!!!!!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 74
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1945x
... si udělejte úsudek sami :-)