Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ewerell64

2. 7. 2010 12:40
Musím nesouhlasit

Já vám nevím. Vystřídal jsem za posledních 9 let co mám mobil postupně všechny 3 naše operátory. A nikdy jsem neměl problém!!! Jestli to není v tom, že vždycky slušně pozdravím, předestřu svůj problém, vyslechnu operátora, poděkuji (když ne za řešení tak aspoň za informaci) a rozloučím se. Tímhle přístupem jsem si vyjednal už i dost různých nadstardních služeb, kladně vyřízených reklamací atd. To já bych asi takových paní Gothových měl celé desítky.

Fakt zkuste to někdy, jde to. Pokud budete volat v okamžiku své nasranosti tak co čekáte? Že na druhé straně je robot?

Přeji všem hezký den.

0 0
možnosti

assam

5. 5. 2010 15:22
Přepošlete odkaz na tento blog

na jejich obchodní oddělení,třeba jí přidají ;-).Jinak hezký den.Sympatický článek mezi těma "modroranžovýma" R^.petr.assam

0 0
možnosti

Jan Krauskopf

5. 5. 2010 16:59
Re: Přepošlete odkaz na tento blog

článek přepošlu, i když mě svým způsobem zajímá, jestli si ho nevšimnou sami :-) Kdyby pani Gothové přidali, bylo by to jedině dobře. Fakt jsem se s takhle vysokou úrovní služby zákazníkům u jiných zaměstnanců nesetkal.

Díky za označení "sympatický článek". Zdá se, že nejsem jediný, koho už nebaví ty Losno-Mažňákovské souboje všude kolem :-)

Díky za reakci a přeju hezký den :-)

JK

0 0
možnosti
  • Počet článků 74
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1945x
... si udělejte úsudek sami :-)