Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

varix

26. 8. 2010 10:51
Milý Jene,

zřejmě jste si poněkud popletl postavy: Tybalt je ten co na plese odhalí identitu Romea a po přestávce zapíchne Mercuzia, aby byl vzápětí nato zapíchnut Romeem. Sice klíčová postava, ale téměř nic ku hraní, pouze se vzteká a pere! Postava, o které mluvíte, byl nejsíš Mercuzio, kterého alternovali Ladislav Korbel, Jan Mrkvička a Pavel Šturma!

Na představení, na kterém jsem byl já, jsem také viděl drobné kazy, ale přesto před účinkujícími smekám kloubouk, protože valná většina z nich jsou ochotníci z Hluboké a okolí (pár z nich znám osobně). Jejich výkon byl docela profesionální.

Co se týče hudby, tak s Vámi souhlasím. Neurážela sluch, ale ani příliš nenadchla. Do geniality Ježíše to mělo hodně daleko. Autor hudby, Zdeněk Barták, jen pokračoval v tradicích Diskopříběhu nebo písně Nonstop. I když, jeden rozdíl tu byl: Ty starší melodie byly hodně vlezlé a člověk si je rychle zapamatoval, z tohoto muzikálu mi neutkvěl v paměti ani jeden hudební motiv. 

0 0
možnosti

Jan Krauskopf

26. 8. 2010 11:44
Re: Milý Jene,

Ježiš já jsem vůl... Samozřejmě máte pravdu - popletl jsem postavy a tím pádem i obsazení... Děkuju za opravu.

Před účinkujícími smekám klobouk také - výkon byl opravdu profesionální (až na těch pár drobností).

Já si z hudby zapamatoval Arabelí motiv hlavní písně (a to právě kvůli podobnosti s Arabelou - pořád jsem nemohl přijít na to, co mi to připomíná) a královnu Mab, která mě na jednu stranu téměř roztancovala na lavičce, a na druhou stranu zaujala tím, jak strašně se do colkového rázu nehodila. O genialitě Ježíše a dalších Weberových muzikálů opravdu uvažovat nejde, ale v porovnání s českou tvorbou (kromě Drákuly) je tento muzikál ucházející, ne-li dobrý. Představení (díky prostředí, kostýmům a davovým scénám) je ale ve srovnání s ostatní českou tvorbou výrazně nadprůměrné - Ježíše jsem viděl ve Spirále několikrát, ostatní české muzikály stačilo vidět jednou, R&J na Hluboké bych navštívil klidně znovu.

Děkuju za reakci a přeju hezký den :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 74
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1945x
... si udělejte úsudek sami :-)