Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ivanbares

2. 9. 2010 21:07
do mrtvoly nekope

mrtvola = paroubek. politická mrtvola = paroubek.

0 0
možnosti

Censor es la teta

2. 9. 2010 12:52
Fuj,

že se nestydíte takhle kopat do politické mrtvoly. ;-D

0 0
možnosti

Morčosaurus Rex

1. 9. 2010 11:43
Moc pěkné

Já Vám chci pogratulovat ke krásně sarkastickému článku. Pěkné, čisté, jasné. Schweinkopf  mne tedy taky nenapadl, ale musím se přiznat, že Kopfrkingl ano, za což se omlouvám. Takže R^

0 0
možnosti

Jan Krauskopf

1. 9. 2010 15:25
Re: Moc pěkné

Děkuju :-) No, pokud vás Kopfrkingl napadl ve smyslu: ten Krauskopf je na tom duševně jako Kopfrkingl ze Spalovače mrtvol, tak to zrovna štěstím do stropu neskáču :-)

Hezký den :-)

0 0
možnosti

Talax

31. 8. 2010 11:50
Podpora

Zdravím Vás,

rád si pročítám blogy a reakce na ně, ale nikdy jsem neměl takové nutkání reagovat na článek. Až nyní. Dal jsem si tu práci a pročetl jsem všechny reakce pozitivní i negativní (a ty převládají) které vesměs potřebují snížit inteligenci autora. A musím uznat, že bez valného úspěchu. Dle mého názoru (přiznávám jsem pravicově smýšlející) se k těm negativním reakcím hodí přísloví o potrefené huse co zakejhala. Přeji čistou mysl pro další blogy. 

0 0
možnosti

Jan Krauskopf

1. 9. 2010 11:13
Re: Podpora

Milý Talaxi, děkuju za podporu :-) Když si pročtete reakce na články týkající se politiky, vždy je spousta negativních reakcí, které se snaží autora ponížit. Věřte nebo ne, pokud je to negativní reakce podložená argumenty, jsem za ní rád a snažím se nad ní zamyslet. Pokud je to ale reakce typu "Není chyba ve jméně, nemělo by to být spíš Schweinkopf?", tak to neberu zase až tak vážně :-)

Děkuju za reakci, přeji hezký den a doufám, že Vás dalšími blogy nezklamu :-)

0 0
možnosti

Ježikača

30. 8. 2010 22:06
i vy jeden,

to zas bude Petruše dupat, až si to přečte. dostane-li se vám odpovědi, doufám, že se podělíte.;-D

0 0
možnosti

Jan Krauskopf

1. 9. 2010 11:07
Re: i vy jeden,

No, já žádnou odpověď neočekávám :-)

Přeju hezký den a děkuju za reakci :-)

0 0
možnosti

dar.p

30. 8. 2010 12:54
Hezký článek

R^R^R^

0 0
možnosti

Jan Krauskopf

30. 8. 2010 12:57
Re: Hezký článek

Děkuju a přeju hezký den :-)

0 0
možnosti

al.mucha

30. 8. 2010 10:02
Sběratelé karmy

aneb jak se zviditelnit snadno a rychle.

0 0
možnosti

Jan Krauskopf

30. 8. 2010 10:30
Re: Sběratelé karmy

Jak už jsem zde napsal několikrát: o karmu mi nešlo. Pokud se podíváte na ostatní moje blogy, zjistíte, že zdaleka nepíšu karmovací články :-)

Díky za reakci a přeju hezký den :-)

0 0
možnosti

jardahol

29. 8. 2010 20:27
Vůdce ???

A copak teprve vůdce pravice  - Chlap s gulama .... to je Váš vzor????

0 0
možnosti

Jan Krauskopf

30. 8. 2010 10:28
Re: Vůdce ???

Topolánek jako vůdce pravice byl taky strašný. V současné době pravice nemá jasného vůdce - Nečas (jakkoliv schopný) jím (možná zatím) není. Už jsem někde psal, že kdybych si přečetl rozhovor s Topolánkem před napsáním tohoto blogu, jistě bych ho zmínil podobně pozitivně, jako Paroubka. Topolánek rozhodně není můj vzor.

Díky za reakci a přeju hezký den :-)

0 0
možnosti

buchlovann

28. 8. 2010 11:57
není chyba ve jméně?

Vážený pane, také se mi politická mrtvola pan Paroubek  a hlavně ty jeho hloupé následné řeči nelíbí. Při pohledu na Vaše foto a Váš slaboduchý výtvor se mi však zdá, že možná došlo k chybě ve Vašem jménu. Nejmenujete se snad Schweinkopf?

Za případný omyl se předem omlouvám.

0 0
možnosti

luk.p

28. 8. 2010 13:19
Re: není chyba ve jméně?

Ale nám se všem, včetně autora pan Paroubek naopak velmi líbí. Po jeho odchodu už ta politická scéna přecejenom není co bývala, už jenom to jeho "pane Moravče, podívejte se"......To zkrátka člověku chybí. On ten Bohuš to tak dobře umět nebude, pitvoří se málo, nikoho nepopichuje a neuráží, a drží se už jenom chladné a prosté levičácké demagogie. To bude nuda.....

0 0
možnosti

Více takových Kožených

28. 8. 2010 10:49
Je to neuvěřitelné

jak se dá na politické mrtvole stále honit karma. :-)

0 0
možnosti

truepapas123

28. 8. 2010 10:52
Re: Je to neuvěřitelné

Ještě neuvěřitelnější je, že politická mrtvola si zkouší honit triko před mladejma... ;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 74
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1945x
... si udělejte úsudek sami :-)