Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

590130

1. 10. 2010 10:43
I kdyby -

detektivní kancelář dělala detektivní práci. Co má bejt?

0 0
možnosti

Jan Krauskopf

1. 10. 2010 12:11
Re: I kdyby -

Přesně tak. Otázkou by mělo být, pro koho (v případě, že jí dělala) jí dělala! Ale tím se nikdo nezabývá.

Díky za reakci a přeju hezký den :-)

0 0
možnosti

realateista

1. 10. 2010 10:32
Kmenta chce vždy ovlivnit volby

MFD a Kmenta vždy před volbami něco vytáhnou, aby posílili jimi podporovanou ODS. Bárta mi sice vůbec není sympatický, ale mnohem horší je ta manipulace s voliči.

VV měly určenou roli "užitečného idiota", kdy měli přitáhnout mírně levicové voliče k podpoře pravicové vlády. Podobně jako Zelení před 4 roky. VV však začaly být příliš samostatné, proto je ODS musí přibrzdit.

A MFD samozřejmě ráda poslouží, vždyť to dělala vždy.

0 0
možnosti

Jan Krauskopf

1. 10. 2010 10:39
Re: Kmenta chce vždy ovlivnit volby

Já jen věřím a doufám, že ODS v Praze nevyhraje... Aspoň můj hlas nedostanou...

Bárta jako člověk mi sympatický neni, ale to, co zatím předvádí na MD mi sympatické je. Uvidíme, jak to bude pokračovat.

Díky za reakci a přeju hezký den :-)

0 0
možnosti

tažak

1. 10. 2010 10:14
konečně

Konečně rozumný názor v té hysterii,že detektivní firma někoho sleduje.Příště obviní

pekaře,že peče housky

0 0
možnosti

Jan Krauskopf

1. 10. 2010 10:23
Re: konečně

Mě spíš "překvapuje", že Kmenta nedští síru i kvůli tomu, že XY nechává sledovat svojí pani proto, že jí podezřívá z veselosti v rozkroku... Asi náhoda, že? :-)

Díky za reakci a přeju hezký den :-)

0 0
možnosti

Glock Mark VIII.

1. 10. 2010 10:11
Kmenta

Z Kmenty to leze jako z chlupaté deky, po volbách se dozvíme, že si sledování objednal nějaký člověk, kterého nikdo nezná. :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 74
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1945x
... si udělejte úsudek sami :-)